אטרף : 18/06/2021 | דונה מרטין: גאווה בזיזי | מסיבות | אטרף / קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר .

קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס הנתונים המלא של . להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים הודיעה על פתיחה בחקירה נגד הבעלים של אתר האינטרנט אטרף, בחשד כי התרשלו באבטחת המידע. קבוצת ההאקרים האיראנית, בלאק שדואו, חשפה פרטים על מאות משתמשים של אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה, חלקם בארון. האגודה למען הלהטב פתחה מוקד .

Shop for vinyl, cds and more from אטרף at the discogs marketplace. 09/04/2021 | Joumuah ×'חמאם | מסי×'ות | אטרף
09/04/2021 | Joumuah ×'חמאם | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. Aharoni banari (guitar), doron refaeli (drums), itay rozenbaum (keyboards), oren balaban, zohar kahila. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס הנתונים המלא של . Explore releases from אטרף at discogs. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. Shop for vinyl, cds and more from אטרף at the discogs marketplace. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . האגודה למען הלהטב פתחה מוקד .

קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר .

קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. Shop for vinyl, cds and more from אטרף at the discogs marketplace. הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים הודיעה על פתיחה בחקירה נגד הבעלים של אתר האינטרנט אטרף, בחשד כי התרשלו באבטחת המידע. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. Aharoni banari (guitar), doron refaeli (drums), itay rozenbaum (keyboards), oren balaban, zohar kahila. קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. האגודה למען הלהטב פתחה מוקד . קבוצת ההאקרים האיראנית, בלאק שדואו, חשפה פרטים על מאות משתמשים של אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה, חלקם בארון. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס הנתונים המלא של . Explore releases from אטרף at discogs. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף.

קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . Aharoni banari (guitar), doron refaeli (drums), itay rozenbaum (keyboards), oren balaban, zohar kahila. קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים הודיעה על פתיחה בחקירה נגד הבעלים של אתר האינטרנט אטרף, בחשד כי התרשלו באבטחת המידע. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף.

Shop for vinyl, cds and more from אטרף at the discogs marketplace. 18/06/2021 | ×
18/06/2021 | ×"ונ×" מרטין: ×'אוו×" ×'×–×™×–×™ | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
Aharoni banari (guitar), doron refaeli (drums), itay rozenbaum (keyboards), oren balaban, zohar kahila. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. האגודה למען הלהטב פתחה מוקד . קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. קבוצת ההאקרים האיראנית, בלאק שדואו, חשפה פרטים על מאות משתמשים של אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה, חלקם בארון. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. Explore releases from אטרף at discogs. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר .

האגודה למען הלהטב פתחה מוקד .

ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . Explore releases from אטרף at discogs. קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. Shop for vinyl, cds and more from אטרף at the discogs marketplace. האגודה למען הלהטב פתחה מוקד . קבוצת ההאקרים האיראנית, בלאק שדואו, חשפה פרטים על מאות משתמשים של אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה, חלקם בארון. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס הנתונים המלא של . Aharoni banari (guitar), doron refaeli (drums), itay rozenbaum (keyboards), oren balaban, zohar kahila. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים הודיעה על פתיחה בחקירה נגד הבעלים של אתר האינטרנט אטרף, בחשד כי התרשלו באבטחת המידע. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90.

האגודה למען הלהטב פתחה מוקד . Explore releases from אטרף at discogs. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס הנתונים המלא של . אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר .

Aharoni banari (guitar), doron refaeli (drums), itay rozenbaum (keyboards), oren balaban, zohar kahila. 18/06/2021 | ×
18/06/2021 | ×"ונ×" מרטין: ×'אוו×" ×'×–×™×–×™ | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס הנתונים המלא של . Aharoni banari (guitar), doron refaeli (drums), itay rozenbaum (keyboards), oren balaban, zohar kahila. Shop for vinyl, cds and more from אטרף at the discogs marketplace. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . קבוצת ההאקרים האיראנית, בלאק שדואו, חשפה פרטים על מאות משתמשים של אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה, חלקם בארון. הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים הודיעה על פתיחה בחקירה נגד הבעלים של אתר האינטרנט אטרף, בחשד כי התרשלו באבטחת המידע. Explore releases from אטרף at discogs.

קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר .

האגודה למען הלהטב פתחה מוקד . ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים הודיעה על פתיחה בחקירה נגד הבעלים של אתר האינטרנט אטרף, בחשד כי התרשלו באבטחת המידע. Shop for vinyl, cds and more from אטרף at the discogs marketplace. Explore releases from אטרף at discogs. Aharoni banari (guitar), doron refaeli (drums), itay rozenbaum (keyboards), oren balaban, zohar kahila. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס הנתונים המלא של . אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. קבוצת ההאקרים האיראנית, בלאק שדואו, חשפה פרטים על מאות משתמשים של אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה, חלקם בארון. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות.

אטרף : 18/06/2021 | ×"ונ×" מרטין: ×'אוו×" ×'×–×™×–×™ | מסי×'ות | אטרף / קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר .. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס הנתונים המלא של . קבוצת ההאקרים האיראנית, בלאק שדואו, חשפה פרטים על מאות משתמשים של אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה, חלקם בארון.